Akciók
2 990 Ft
1 590 Ft
2 990 Ft
3 480 Ft
1 890 Ft
1 900 Ft
990 Ft
1 495 Ft
1 490 Ft
1 515 Ft
Facebook
Könyv > Tankönyv
SOKSZÍNŰ MATEMATIKA 10. MS-2310U
Kosztolányi József
3 080 Ft
|
A matematikatanár feladata sokkal több, mint a tárgyi tudás közlése, módot kell találnia annak értõ alkalmaztatására is. A gondolkodás fejlesztése nem a formalizmus, az axiómák, definíciók és bizonyítások tanításából áll. Teret kell engedni a tapasztalás, az önálló felismerés fogalomformáló erejének is. Egy könyv mindezeket önmagában nem képes megteremteni, de egy tanítványaiért felelõsséget érzõ tanár számára jó alapot és segítséget adhat a munkához.
A Sokszínû matematika tankönyvcsalád a megértésen alapuló, az alkalmazások széleskörû megismerésére épülõ matematikatanítást szolgálja.
Az anyag felépítése megfelel a kerettantervnek. A megtanítandó "kötelezõ" tananyag mindenki számára egyértelmû, ugyanakkor a könyveket az alapóraszám felett tanítók is használhatják.
Az egyes fogalmak, témakörök ismertetése egyszerû, kerüli a terjengõs magyarázatokat. A felhasznált mintapéldák az anyag elmélyítését szolgálják.
A tankönyveket használó tanárok megfelelõ háttéranyagot kapnak az órai és az otthoni munka megszervezéséhez. A fejezetekhez olyan minõségû és mennyiségû feladatanyag kapcsolódik, amely a begyakorlást és a megfelelõ algoritmusok kialakítását is lehetõvé teszi, ugyanakkor köztük a jobb képességû diákok számára megfelelõ feladatok is találhatók.
Az anyag idõt és lehetõséget ad a tanulás klasszikus fázisaira: a szemlélõdésre és a tapasztalatszerzésre. Ez adhat megfelelõ alapot a fogalomalkotáshoz, és teremtheti meg a tantárgy lényegét jelentõ gondolkodásmódot.
Az emberiség kultúrtörténetének szerves része a matematika története is, ezért legfontosabb pillanatai megjelennek a megfelelõ fejezetekben.
Nem utolsósorban a könyvek "diákközeliek". Feladataik igyekszenek felkelteni a tanulók érdeklõdését, és önálló munkára sarkallják õket. Szerkezetük könnyen áttekinthetõ, küllemük esztétikus.
A Sokszínû matematika tankönyvcsalád a megértésen alapuló, az alkalmazások széleskörû megismerésére épülõ matematikatanítást szolgálja.
Az anyag felépítése megfelel a kerettantervnek. A megtanítandó "kötelezõ" tananyag mindenki számára egyértelmû, ugyanakkor a könyveket az alapóraszám felett tanítók is használhatják.
Az egyes fogalmak, témakörök ismertetése egyszerû, kerüli a terjengõs magyarázatokat. A felhasznált mintapéldák az anyag elmélyítését szolgálják.
A tankönyveket használó tanárok megfelelõ háttéranyagot kapnak az órai és az otthoni munka megszervezéséhez. A fejezetekhez olyan minõségû és mennyiségû feladatanyag kapcsolódik, amely a begyakorlást és a megfelelõ algoritmusok kialakítását is lehetõvé teszi, ugyanakkor köztük a jobb képességû diákok számára megfelelõ feladatok is találhatók.
Az anyag idõt és lehetõséget ad a tanulás klasszikus fázisaira: a szemlélõdésre és a tapasztalatszerzésre. Ez adhat megfelelõ alapot a fogalomalkotáshoz, és teremtheti meg a tantárgy lényegét jelentõ gondolkodásmódot.
Az emberiség kultúrtörténetének szerves része a matematika története is, ezért legfontosabb pillanatai megjelennek a megfelelõ fejezetekben.
Nem utolsósorban a könyvek "diákközeliek". Feladataik igyekszenek felkelteni a tanulók érdeklõdését, és önálló munkára sarkallják õket. Szerkezetük könnyen áttekinthetõ, küllemük esztétikus.